vraagteken-g-paars2x

Grip dankzij BOB

Het Back Office Bureau, BOB is een zogenaamd ERP-systeem. De afkorting ERP staat voor Enterprise Resource Planning. Een definitie van een ERP-systeem is als volgt: een softwarepakket dat belangrijke informatie van verschillende bedrijfsafdelingen samenbrengt.

De verschillende bedrijfsprocessen zijn binnen BOB van AsbestProject geautomatiseerd waardoor u maximaal kunt voldoen aan de klantwensen én aan de wettelijke verplichtingen. BOB koppelt de actuele gegevens over de productie, in- en verkoop, logistiek en administratie aan elkaar zodat de belangrijkste processen automatisch en veel efficiënter verlopen.

Bijvoorbeeld een automatische melding als het PBM certificaat of van ander materieel gaat verlopen (expiratie), de kilometeradministratie of het bijhouden van pakuren.

U krijgt ruim voor de expiratiedatum meldingen dat men het materiaal niet mag uitgeven of medewerkers niet kan inplannen. We kunnen het zo instellen dat de planner(s) deze medewerkers en het materiaal niet op een project kunnen inplannen totdat de documenten aantoonbaar op orde zijn. Uw bedrijf voorkomt hiermee hoge boetes of erger. U krijgt grip op het proces dankzij een beter inzicht in de stand van zaken binnen uw bedrijf. BOB verhoogt de productiviteit, verlaagt u de kosten en wordt de kans op fouten tot het minimum beperkt. Zorgeloos ondernemen, daar zorgt BOB voor!

BOB is modulair van opzet. Start klein en goedkoop. We adviseren om pas uit te breiden als uw onderneming er klaar voor is. De software is geschikt voor mkb tot grote ondernemingen.

BOB Back Office Bureau + AsbestProject App

Hier een greep uit de tools die tot uw beschikking staan

  • Dashboard: de bedrijfsleiding heeft dankzij het dashboard real-time overzicht van de waarde per project.
  • CRM (klantenportaal): heel makkelijk opdrachten ontvangen via de eigen site en daarvoor geautomatiseerd een concept-offerte maken.
  • Kwaliteitszorg: belangrijke documenten en informatie zoals vergunningen, het werkplan en externe documenten van ieder projecten zijn dankzij automatische dossiervorming beschikbaar.
  • Werkprocessen (Flow): stel vooraf alle processen in. De opeenvolgend taken verschijnen automatisch in BOB als een stap in een proces voltooid is.
  • Magazijn App: Voorraad beheer met daarbij mogelijkheid de benodigdheden voor een project opboeken en terugboeken.
  • Toolbox meeting App: Een aftekenlijst van de aanwezige personen van de verplichte toolbox-meetings.
  • Bezoekersregistratie App: Een aftekenlijst van personen die waar en wanneer op een werk zijn (geweest).
  • Planboard: de werkvoorbereider kan voor ieder project de to-do list opstellen en deze taken toewijzen aan medewerkers. Vervolgens kunt u real-time de voortgang monitoren.
  • Facturatie: de administratie maakt (interne) facturen aan en boekt af op de projectkosten.
  • Koppelingen: met elk modern softwarepakket zijn koppelingen mogelijk. Bekijk de pagina externe koppelingen.

Benieuwd hoe BOB verschillende processen kan automatiseren?

Neem contact op voor een vrijblijvende offerte!